Suport Live
 
accesorii pentru autovehicule

Politica de returnare

   

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate din magazinul nostru online. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacuti de articolele achizitionate le puteti returna iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra sau va vom permite sa cumparati alte produse de valoarea respectiva.

Prevederi legale


Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice, dar noi o vom extinde si la persoane juridice.
Ordonanta Guvernului nr. 34/2014 prevede urmatoarele:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului"
"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor"


Formularul de retragere poate fi descărcat aici. Acesta poate fi completat si trimis pe email la adresa contact@lopetidezapada.ro


Precizarile noastre - IMPORTANT


Noi ne angajam sa nu existe neconformitati intre imaginile si caracteristicile produselor prezentate de noi pe site fata de produse in realitate, astfel incat decizia d-voastra de retur sa nu fie luata din asemenea motive.
In cazul in care va decideti totusi sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, suportand insa costul returului. Speram ca acest lucru, aflat in concordanta cu legea romana nu va cauza nici o neplacere, ci dimpotriva relatiile dintre noi vor deveni mai apropiate. Va rugam sa faceti o simulare de calcul pentru a afla valoarea aproximativa a transportului prin Fan Courier dand click aici. Nu recomandam folosirea altui curier din motive de siguranta si de logistica. (pot aparea intarzieri, pierderi, incurcaturi, etc)

Astfel, clientul are dreptul sa notifice in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendarisitice de la primirea produsului, pe unul din e-mailurile din sectiunea contact sau home page. Noi vom lua la cunostinta cererea d-voastra si va vom da acceptul de retur si un numar de inregistrare.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur, in contul IBAN specificat de client. Deasemenea, daca doreste, clientul poate comanda alt produs in locul celui returnat.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online.

Conditia principala pentru retur este ca produsul sa ajunga inapoi la noi in aceeasi stare in care v-a fost livrat, cu etichetele intacte, nefolosit si sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit.

Daca produsul ajunge la noi intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand (atunci cand produsul se preteaza a fi vandut ca second-hand) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. 
Va rugam sa pregatiti corespunzator coletul inainte de expediere.

Colete ce nu vor fi acceptate:

- colete trimise fara notificare pe e-mail si fara acceptul nostru cu numar de retur,
- colete trimise cu ramburs, 
- colete care nu contin elementele necesare identificarii returului.
 

Cum si unde trimiteti coletul


- coletele se trimit catre S.C. Rocast Nord S.R.L la adresa Str. Mitocului nr. 44B, Suceava. Precizati pe eticheta si numarul de retur primit de la noi.  
- coletul trebuie etichetat si cu datele expeditorului
- pentru a afla un  numar de telefon de la Fan Courier din orasul d-voastra puteti suna la 021 9336 000 sau 0723 552233 (Vodafone) sau 0742 552233 (Orange)
- din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs. Restituirea banilor prin transfer bancar se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului iar daca returnati produsele personal la sediul nostru, plata se va face pe loc.
     
In cazul in care ati ales returnarea produselor direct la sediul Rocast Nord este necesar sa prezentati operatorului nostru factura din care provin produsele restituite. Dupa verificarea integritatii produselor, operatorul va va restitui contravaloarea lor in baza actului de identitate. (ATENTIE! Actul de identitate prezentat trebuie sa fie al persoanei pe numele careia s-a emis factura din care provin produsele)
 
Va rugam sa respectati termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda.