Suport Live
 
accesorii pentru autovehicule

Cum platesc?


Puteti alege sa platiti:

- direct cu cardul online
- prin transfer bancar
- prin ramburs curier

Indiferent daca sunteti persoana fizica sau juridica aveti acces la oricare din metodele de plata. 

Dupa ce veti alege metoda de plata dorita veti putea revedea si eventual modifica datele d-voastra, dupa care apasati butonul "Trimite comanda".                               

Pentru plata cu cardul

Plata cu card bancar se face folosind serviciul de plată Plationline, carduri acceptate: Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro, plata fiind realizata in conditii de securitate maxima, fara a se percepe vreun comision suplimentar. Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca lopetidezapada.ro
Veti fi redirectionati direct pe platforma Plationline, unde veti putea folosi cardul personal sau al firmei in conditii de siguranta deplina. 
Aici este necesar sa completati  informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) metode propietare de securizare si protectie anti frauda a tranzactiilor online, elaborate de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. Acestea asigura faptul ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele Rocast Nord sau pe serverele Plationline, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Sistemul Plationline permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii. Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail. 
Pentru orice intrebari sau probleme legat de plata cu cardul, Plationline ofera asistenta 24/7/365 la numarul +40 311 034 299, numar afisat si pe platforma de plati unde veti fi redirectionati pentru plata.

Pentru plata prin transfer bancar

Plata prin Ordin de plata se face in baza confirmarii comenzii ce va soseste pe e-mail imediat dupa trimiterea comenzii sau a facturii proforme emise de Rocast Nord dupa ce veti fi sunat pentru a confirma telefonic comanda. Contul IBAN si banca le veti gasi pe oricare din aceste documente.

Pentru plata cu ramburs curier

Plata prin ramburs va fi facuta direct catre reprezentantul Fan Courier care va livra coletul. Veti achita catre acesta suma care a fost calculata inainte de finalizarea comenzii, suma care contine atat costul marfii cat si costul transportului pentru comenzi mai mici de 150 ron sau doar costul marfii pentru comenzi peste 150 ron. 

Confirmarea comenzii

Dupa ce ati plasat comanda cu succes, veti primi pe e-mail confirmarea comenzii cu toate detaliile: produse, preturi, adrese, valoare. Ulterior, un operator de la departamentul Vanzari va va contacta telefonic pentru a o confirma. 
Ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii nu se va modifica dupa confirmarea acesteia prin e-mail la adresa specificata de dumneavostra la inregistrare.